Politia si-a luat radare AUTOVISION BEE III

AUTOVISION BEE III

Noile radare ale politiei rutiere sunt cu cativa pasi inaintea detectoarelor actuale. Asta este vesnicul razboi. Toti soferii s-au speriat de aparitia acestuia pe teritoriul Romaniei, insa trebuie mentionat ca pana in vara, aceste aparate sunt in faza de testare si acomodare a agentului cu noua jucarie.
Inca nu au fot facute publice datele metrologice si normele in care acest aparat poate functiona legal. Aceste date ajuta la clarificarea unor aspecte legate de corectitudinea masurarii vitezei in cazul contestatiilor proceselor verbale intocmite de catre agent.

Prin noua tehnologie GPS instalata, radarul va avea permanent inscrisa pe ecran pozitia geografica a amplasamentului, fapt ce va elimina din motivele invocate la contestatii, amplasamentul echipajului (in interiorul/exteriorul localitatii).

Din primele concluzii ale soferilor posesori de detectoare de radar, se pare ca cinemometrele AUTOVISION BEE III functioneaza in banda K (33.8GHz + 100 MHz) (este o alta antena decat cea din specifiicatiile tehnice ale producatorului) . Asadar , verificati-va plaja de detectie a aparatelor detinute, pentru a nu cadea in plasa.

Noile radare dispun si de o camera video performanta ce poate izola imaginea obiectului in miscare dintr-un grup. Astfel, “cade” si motivatia masurarii “la gramada” in cazul contestatiilor.

Distanta de masurare a aparatului este de pana la 1 mila, conform specificatiilor producatorului.

Noile aparate sunt montate pe noile Loganuri MCV ale rutierei. Dar se pare ca au fost semnalate cazuri in tara, in care aparatele au fost vazute si pe vechile coji ale rutierei.

Iata si cateva date mai precise despre capacitatile deosebite ale aparatului, preluate de pe forumul politisti.ro:

Aparatele Radar BEE III

Caracteristici:

  • Automatic Same Direction (ASD) mode

Aceasta functie elimina necesitatea de a apasa unul dintre butoanele “mai repede” sau “mai incet” ce erau prezente la vechiul model de aparate radar, prin care trebuia sa apesi butonul corespunzator in functie de situatia in care te aflai cu masina de patrulare fata de autoturismul “target” (a carui viteza doreai sa o stabileasca aparatul), in situatia in care aparatul radar era in miscare. In concluzie multumita acestei functii noile aparate fac acesta treaba automat.

  • Directional stationary mode

Aceasta functie permite aparatului sa stabileasca si sa monitorizeze viteza de deplasare a unui vehicul diferentiand cele doua sensuri de mers, astfel ca si in cazul in care pe sensul de mers opus (adica cel ce nu a fost selectat sa fie monitorzat) trece un vechicul, aparatul nu va fi “incurcat” chiar daca acesta este mai aproape si reflexia de unde este mai buna. In concluzie aparatul radar poate face diferenta dintre autovehiculele ce se deplaseaza prin raza sa, in functie de sensul de deplasare al fiecarui vehicul.

  • Fastest target mode

Este functia ce permite aparatului sa stabileasca si sa monitorizeze continuu vehiculul ce se deplaseaza cel mai rapid, eliminand acele situatii cand un vehicul care se deplasa mai repede dar se afla in vecinatatea unui autobuz, camion, etc nu era depistat de aparat datorita faptului ca radarul monitoriza viteza vehiculului de la care avea cea mai buna reflexie a undelor.

  • POP™ technology

Aceasta facilitate este patentata de acest producator si nu este nimic altceva decat un mod de functionare foarte asemanator cu acel mult dezbatut “instant-on” ce a fost introdus de catre fabricant prin constructie in functiile aparatului. Si modelele vechi puteau face acest lucru, dar nu aveau un dispozitiv special conceput pentru asta, ceea ce a dat ocazia tuturor necunoscatorilor sa spuna ca masuratorile nu se efectuau corect, ceea ce e total fals. Acum se pare ca producatorii o pun “by default”, sau cine stie, o fi fost o conditie in caietul de sarcini.

Sunt convins ca pana la momentul intrarii acestor aparate radar “in paine” se va comercializa cel putin un nou model de detector ce are “antene” mai bune pentru BEE III. Pentru ca asa a fost intotdeauna :)
Cel mai apropiat de realitate se pare ca a fost detectorul Valentine One 1 care a “citit” in camp deschis de la 2,5 KM. (dar si pret pe masura (2.000 RON)
Oricum, aparatele de masurare vechi, raman in  continuare in functiune. Asa ca nu aruncati detectoarele la gunoi.

UPDATE:

Noutati despre modul POP la detectoarele Valentine 1, aici

Comentarii

comentarii


Notice: Use of undefined constant count - assumed 'count' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 102

Notice: Use of undefined constant countstyle - assumed 'countstyle' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 103

Notice: Use of undefined constant countmsg - assumed 'countmsg' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 108

Notice: Use of undefined constant title - assumed 'title' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 110

Notice: Use of undefined constant titleclass - assumed 'titleclass' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 111

Notice: Use of undefined constant title - assumed 'title' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 116

Notice: Use of undefined constant html5 - assumed 'html5' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 120

Notice: Use of undefined constant num - assumed 'num' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 121

Notice: Use of undefined constant width - assumed 'width' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 121

Notice: Use of undefined constant scheme - assumed 'scheme' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 121

Notice: Use of undefined constant linklove - assumed 'linklove' in /var/www/silviu/silviuromano.ro/wp-content/plugins/facebook-comments-plugin/class-frontend.php on line 127

Comentarii

comentarii

7 thoughts on “Politia si-a luat radare AUTOVISION BEE III

  1. Sa inteleg ca Valentine V1 a detectat BEE III de la 2,5 hm?? ( chiar daca BEE III era in acel stand-by mode???)

  2. Sunte`ti idioti. Cel mai intersant detector radar este escort passport 8500 x50 care costa 1000 RON .

  3. @ SdB

    “Sunte-ti” prost sau nu stiti a scrie?
    “Merge-ti” la scoala inainte de a va face de ras pe forumuri si comentarii pe bloguri.

  4. daca nu exista transmisie radar atunci detectorul nu are ce sa sesizeze!!
    politia incearca acum prin acest nou radar sa legalizeze practicile vechi in care operatorii deschideau aparatul radar f aproape de masina politiei,

    zic ei ca acum inregistarea vitezei se face instantaneu, fara ca ap. radar sa mai treaca prin modul “testare”.

    producatorul insa mentioneaza pe site-ul sau ca folosirea in modul POP sau stand by este “in curs de brevetare” (patern pending). Deci zic eu legal nu au dreptul de a amenda daca masurarea vitezei s-a facut prin modul POP.
    Acum daca politia va reusi sa treaca neobservata aceasta mentiune a fabricantului si nu o vor semnala in normele metodologice, atunci suntem mancati.

  5. “nu aveau un dispozitiv special conceput pentru asta, ceea ce a dat ocazia tuturor necunoscatorilor sa spuna ca masuratorile nu se efectuau corect, ceea ce e total fals.”

    Vrei sa spui ca tu erai OK daca te opreau aia cu radarul si aveau montate fire de-ale lor prin instalatie, “a la veioza” ? Bravo, ce sa zic…

  6. Pingback: Cum functioneaza noile radare ale politiei rutiere — MAI MULT CANCAN

  7. Pingback: Cum își bat joc milițienii de contribuabili | MAI MULT CANCAN

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>